Witamy na forum klanu HTTF
podkleić temat !
@Magic
Zrobione
bosh ale z was prosy chyba kazdy robi tak jak stovf [wlacznie ze mna] bo to najszybsza metoda
na tym tutorialu jest opisane to tak zeby zalapał świezy maper lub doświadczony ktory nie wie na jakiej zasadzie to dziala, czyli z jednego kloca zrobic kilka, postawic na nim i gotowe
Ja robie tak samo jak Stovf, nawet pisalem o tym na forum. Nie napisales Adi$, jak daleko tpuje poly
Ja po prostu pomijam obrazek 2 i 3. Robię od razu kreskę złożoną z jednego poly i powielam ją do wymaganej ilości.
Stovf daj swoją wersje TP
wiem ze można to zrobić 4 razy szybciej
to nie jest poradnik dla takich pro maperów jak Ty
lecz newbiów które nie potrafią sprawdzić ile poligonów znajduje się na mapie ...
Zagmatwane to, ja robię to zupełnie inaczej. Ale efekt ten sam.
PS: "przesówamy".
Daje mapke można sobie kopiowac z niej gotowe teleporty
http://www.przeklej.pl/plik/teleports-pms-001ca67vu96u
DOKŁADNY OPIS DLA NEWBIE JAK ROBIĆ TELEPORTY
obrazek moze sie troche dlugo otwierac gdyz zajmuje ok 8mb...
na focie nie dodałem że teleport ma być normalnym poligonem...
http://a.imageshack.us/img96/3082/tutekteleportyq.png
Spoiler:
Ściągnij Soldat Map Packer i go użyj.
Jak dasz tylko plik .pms to wszystkie scenerie będą niewidoczne.
Mam pytanie czy jak uzylem w mapie scenerii i daje ja do pobrania jako plik .pms to po pobraniu tej mapy ktos bedzie mial widoczne scenerie czy musze jeszcze osobno wstawic plik z nimi ?
Chyba nie da się... nawet z zmniejszeniem radius i opacity. Można trochę pobawić się z Depth Map, ono trochę może to źródło światła ograniczać.
Dzięki Stovf
A to 'źródło światła' Można jakoś zmniejszyć promień ? Bo takie jedno mi oświetla pół mapy.
Opcja w czerwonym kwadracie to narzędzie do tworzenia waypointów (ścieżek dla botów), a w niebieskim to narzędzie to rozjaśniania polygonów (tworzenie źródeł światła).
Morze mi ktoś powiedzieć do czego są te Funkcje w PolyWorks ?
Myślę, że na ilość poly nie ma jasno wytyczonych ograniczeń. SS_Juice ma tyle i działa. Dlaczego? Bo tam nie ma prawie żadnych scenerii. Jeśli napakujesz 500 scenerii (czyli max) nie dziw się, że już przy 1000 poly mapa może źle działać.