HTTF(Hoop To The Flag)

Witamy na forum klanu HTTF


Napisz odpowiedź

Napisz nowego posta
Opcje

Kliknij w ciemne pole na obrazku, aby wysłać wiadomość.

Powrót

Podgląd wątku (najnowsze pierwsze)

Red Line
2010-12-05 14:59:49

podkleić temat !

@Magic
Zrobione

Adi$
2010-08-23 16:40:11

bosh ale z was prosy chyba kazdy robi tak jak stovf [wlacznie ze mna] bo to najszybsza metoda
na tym tutorialu jest opisane to tak zeby zalapał świezy maper lub doświadczony ktory nie wie na jakiej zasadzie to dziala, czyli z jednego kloca zrobic kilka, postawic na nim i gotowe

KuTwA
2010-08-23 14:30:48

Ja robie tak samo jak Stovf, nawet pisalem o tym na forum. Nie napisales Adi$, jak daleko tpuje poly

Stovf
2010-08-19 16:06:20

Ja po prostu pomijam obrazek 2 i 3. Robię od razu kreskę złożoną z jednego poly i powielam ją do wymaganej ilości.

Yar000
2010-08-19 15:31:09

Stovf daj swoją wersje TP

Adi$
2010-08-17 20:44:14

wiem ze można to zrobić 4 razy szybciej
to nie jest poradnik dla takich pro maperów jak Ty
lecz newbiów które nie potrafią sprawdzić ile poligonów znajduje się na mapie ...

Stovf
2010-08-17 18:48:08

Zagmatwane to, ja robię to zupełnie inaczej. Ale efekt ten sam.

PS: "przesówamy".

Adi$
2010-08-17 16:08:19

Daje mapke można sobie kopiowac z niej gotowe teleporty
http://www.przeklej.pl/plik/teleports-pms-001ca67vu96u

DOKŁADNY OPIS DLA NEWBIE JAK ROBIĆ TELEPORTY
obrazek moze sie troche dlugo otwierac gdyz zajmuje ok 8mb...

na focie nie dodałem że teleport ma być normalnym poligonem...


http://a.imageshack.us/img96/3082/tutekteleportyq.png

Spoiler:


http://a.imageshack.us/img96/3082/tutekteleportyq.png

Stovf
2010-07-30 19:25:40

Ściągnij Soldat Map Packer i go użyj.
Jak dasz tylko plik .pms to wszystkie scenerie będą niewidoczne.

RedDevil
2010-07-30 12:25:46

Mam pytanie czy jak uzylem w mapie scenerii i daje ja do pobrania jako plik .pms to po pobraniu tej mapy ktos bedzie mial widoczne scenerie czy musze jeszcze osobno wstawic plik z nimi ?

Stovf
2010-07-23 17:04:37

Chyba nie da się... nawet z zmniejszeniem radius i opacity. Można trochę pobawić się z Depth Map, ono trochę może to źródło światła ograniczać.

Red Line
2010-07-23 12:00:07

Dzięki Stovf
A to 'źródło światła'  Można jakoś zmniejszyć promień ? Bo takie jedno mi oświetla pół mapy.

Stovf
2010-07-22 20:27:36

Opcja w czerwonym kwadracie to narzędzie do tworzenia waypointów (ścieżek dla botów), a w niebieskim to narzędzie to rozjaśniania polygonów (tworzenie źródeł światła).

Red Line
2010-07-22 18:50:45

Morze mi ktoś powiedzieć do czego są te Funkcje w PolyWorks ?
http://img12.imageshack.us/img12/6364/polyworks.png

Stovf
2010-07-17 11:37:06

Myślę, że na ilość poly nie ma jasno wytyczonych ograniczeń. SS_Juice ma tyle i działa. Dlaczego? Bo tam nie ma prawie żadnych scenerii. Jeśli napakujesz 500 scenerii (czyli max) nie dziw się, że już przy 1000 poly mapa może źle działać.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl